Jak probíhá sezení s dětmi od 14 let

18.05.2024

Když mě osloví rodič, že dítě potřebuje pomoct, co je první, co mu říkám? 

Že musí přijít i rodič sám. 

U dětí mladších 14 let dítě vůbec neberu. Praxí jsem přišla na to, že to prostě ve většině případů není potřeba. Děti žijí v naší energii a v rodinném a rodovém systému. Pokud na sobě uděláte práci vy, přirozeně se vzorce, emoce a rodinné systémy pohnou do správných míst a stav dítěte se tím přirozeně začne zlepšovat. Pokud rodiče trvají na péči i pro dítě, odesílám je k mé úžasné kolegyni Lence Ohara (https://oharacentrum.cz/) 

Od 14 let jsem vypozorovala, že už dítěti prospěje i pomoc zvenčí a může si už řešit svou vlastní cestu. Ovšem pokud se to dítě dostane po sezení zpět do nezdravého rodinného/rodového systému, většinou mu to zbytečně zbrzdí jeho rozvoj. Ono si poradí, ale je to pomalejší a zbytečně těžší. 

Dítě je ten posouvač vědomí v rodině, je to část jeho úlohy. Posunout rodinu a rod ve vývoji dál. Takže tím logicky otevírá pole možností pro rozvoj a emocionální uzdravení rodičů a dalších členů rodiny a blízkých.

Když toto je rodičům jasné a souhlasí, může práce začít. 

Jak konkrétně probíhá sezení s dětmi? 

  1. Dětem vysvětluji, že mají prostor pro bezpečné sdílení, že tady může zaznít cokoli, co si nedovolují říct nahlas, co si často nechtějí ani přiznat, co cítí, co prožívají, že se mohou na cokoli zrptat a že na konci sezení si řekneme, co mohu rodičům sdílet a co nikoliv. Výjimku samozřejmě tvoří, pokud bych zjistila životu nebezpečné situace a okolnosti. 
  2. S dětmi probereme jejich problém, co prožívají, co chtějí řešit. Většinou jim vysvětluji, jak fungují emoce, naše tělo a mysl a proč cítí to, co cítí. Ve všech případech je ujišťuji, že to, co cítí, je absolutně přirozené a normální a že s tím jde něco dělat. Vysvětluji jim, jak fungují potlačené emoce v naší historii a jak nás neuzdravé situace ovlivňují v přítomnosti. 
  3. Vykládám jim základní informace o jejich astrotypu. Je to soubor energií, talentů a osobnostních charakteristik, které jim byly dány do vínku (vychází z čínské kosmologie). Zvířátka v astrotypu od nás potřebují, abychom jim dělali dobře a já dětem osvětluji, jak to udělat. Mohou si to nahrávat (i pro rodiče).
  4. Na závěr, kdy už dětem mnoho věcí ohledně jejich problému, dává mnohem větší smysl, přejdeme k vnitřní práci. Většinou děláme opečování vnitřního dítěte nebo některého mladšího já, když se ukáže vzpomínka, která vedla k současnému problému. Někdy stačí jen obnovit sebehodnotu, sebeúctu a sebelásku jednoduchým uzemňujícím a opečovávacím procesem.Většinou následuje prohlášení "Konečně to ze mě celé spadlo." nebo "to je úleva!" nebo "to je tak jednoduchý!", případně " to bylo hustý!"
  5. Dohodneme se na nějakém kroku, který budou zkoušet uplatňovat v každodenním životě. Dostávají nahrávku toho, co je ze sezení důležité.A mohou pokračovat v práci dál samy. 
  6. Dostávají na mě kontakt, kdyby cokoli se mnou potřebovaly řešit.
  7. Následuje rozhovor s rodičem a doporučení, jak dítě nejlépe podpořit.

Obvykle sezení dětí trvá 1,5-2 hodiny.

Tento týden se v jeden den objednaly 4 slečny na sezení. To byla krásná smršť. Vždycky mám velkou radost, když na sobě chtějí pracovat přímo naše děti. Že si dokáží říct o pomoc a už jim to nepřijde divné.

Cena sezení 1500,-, rodiče mají slevu z klasické ceny za sezení a vychází tak na 3000,-. 

V tomto případě Aničky jsme se ani nedostaly k "terapii", protože jí natolik fascinovaly informace z astrotypu (protože má Opici) :-) , že si vlastně přišla i na řešení jejího problému - pouze astrotypem. A zafungovalo. Terapii už máme naplánovanou, o to nepřijde. :-) 

Doporučuji ZÁZNAM WEBINÁŘE 

PRO RODIČE DOSPÍVAJÍCÍCH